Η Σκοτεινή Πλευρά του Νόμου

Brooklyn's Finest (130λ.), ΗΠΑ 19 Ιουλ 2010, Ξενόγλωσσo, Έγχρωμο, DVD για Ενοικίαση

Ψηφιακά Πολυμέσα
Εξώφυλλο
  • O Σαλ, ο Τάνγκο και ο Έντι είναι τρεις αστυνομικοί σε διαφορετικές φάσεις της καριέρας τους: ο πρώτος προσπαθεί να συντηρήσει την πολυμελή οικογένειά του με μάλλον "αμαρτωλούς" τρόπους, ο δεύτερος είναι βουτηγμένος ως το λαιμό σε συναλλαγές με ναρκωτικά, ενώ ο τρίτος θέλει να μαζέψει την σκορπισμένη στο αλκοόλ και διαφθορά ζωή του. Οι τρεις ήρωες συναντιούνται και έρχονται αντιμέτωποι με τις "αμαρτίες" και τους δαίμονές τους.

    Πρόκειται για μια δραματική αστυνομική περιπέτεια από τον Αντουάν Φουκουά, τον σκηνοθέτη του "Training Day", με πρωταγωνιστές τους Ρίτσαρντ Γκιρ ("Νύχτες στη Ροδάνθη"), Ίθαν Χοκ ("Lord of War"), Ντον Τσιντλ ("Hotel Rwanda") και Έλεν Μπάρκιν ("Ocean’s Thirteen"). Ο σεναριογράφος Μάικλ Μάρτιν το έγραψε κατά τη διάρκεια της ανάρρωσής του από ένα άσχημο αυτοκινητικό δυστύχημα, το έστειλε σε διαγωνισμό σεναρίου και η Warner, αντί βραβείου, του έκανε συμβόλαιο για να γίνει ταινία.

  • Ο Αντουάν Φουκουά γεννήθηκε το 1966 στο Πίτσμπουργκ των ΗΠΑ. Σε λίγα μόλις χρόνια, έχει καθιερωθεί ως ένας από τους πιο σπουδαίους σκηνοθέτες της γενιάς του. Με την πρώτη του ταινία "Εφεδρικοί Δολοφόνοι" σύστησε τον Τσόου Γιουν Φατ στο αμερικανικό κοινό. Η μεγάλη του επιτυχία "Ημέρα Εκπαίδευσης" τον καθιέρωσε ως έναν από τους πολλά υποσχόμενους σκηνοθέτες. Στην ταινία πρωταγωνιστούσε ο Ντένζελ Ουάσινγκτον, που απέσπασε Όσκαρ Α' Ανδρικού Ρόλου και ο Ίθαν Χοκ, που προτάθηκε για Όσκαρ Β' Ανδρικού Ρόλου. Το 2007 σκηνοθέτησε τον Μαρκ Ουόλμπεργκ στο φιλμ "Shooter" και το 2003 τον Μπρους Γουίλις στα "Δάκρυα του Ήλιου". Επίσης έχει σκηνοθετήσει το φιλμ "Βασιλιάς Αρθούρος" με τους Κλάιβ Όουεν και Κίρα Νάιτλι και το ντοκιμαντέρ "LightninginaBottle". Ο Φουκουά έχει αναλάβει τη σκηνοθεσία και σε πολλά videoclips και διαφημιστικά.
  • "Η Σκοτεινή Πλευρά του Νόμου" είναι μια ταινία που "έγινε κατά τύχη", δηλώνει ο σεναριογράφος Μάικλ Σ. Μάρτιν. Δουλεύοντας μέχρι πρότινος στο Μετρό της πόλης, ο Μάρτιν έγινε σεναριογράφος αφού τραυματίστηκε σε αυτοκινητικό δυστύχημα το 2005. Στη διάρκεια της ανάρρωσής του, χρειαζόταν να βρει τρόπο να κερδίσει κάποια έξτρα χρήματα ώστε να αντικαταστήσει το αυτοκίνητο που έχασε στο ατύχημα. "Σερφάροντας" στο Διαδίκτυο, βρήκε έναν διαγωνισμό σεναρίου με έπαθλο 10 χιλιάδες δολάρια μετρητά. Παρόλο που δεν είχε γράψει κάτι μέχρι τότε, είχε εγγραφεί στο τμήμα κινηματογράφου στο Brooklyn College, όμως δεν τέλειωσε όλα τα μαθήματα. Δεν περίμενε πραγματικά ότι θα γινόταν ταινία το σενάριο που θα έγραφε, ωστόσο είναι πλέον γεγονός. "Είχα όλον αυτό τον ελεύθερο χρόνο στη διάθεσή μου και πίστευα ότι ήταν η καλύτερη λύση να ασχοληθώ με το σενάριο για να πάρω καινούριο αυτοκίνητο. Ξεκίνησα λοιπόν να γράφω και το τέλειωσα την τελευταία ημέρα της προθεσμίας, οπότε και το παρέδωσα", θυμάται ο Μάρτιν. Μέρος της έμπνευσης για την ιστορία του Μάρτιν προήλθε από έναν παλιό του συγκάτοικο, που ήταν στο αστυνομικό Σώμα και είχε βρεθεί σε ανάλογη κατάσταση με αυτή του Ντον Τσιντλ στην ταινία. Έναν μήνα μετά αφότου πήρε μέρος στον διαγωνισμό, ο Μάρτιν έλαβε ένα τηλεφώνημα, που του έλεγαν ότι ήταν φιναλίστ αλλά δεν είχε κερδίσει. Συναντήθηκε με κάποιους από τους κριτές και μάλιστα ένας παραγωγός ήθελε να στείλει το σενάριο σε διάφορα studios και του πρότεινε ότι θα του εξασφάλιζε έναν ατζέντη. Εκείνη τη στιγμή το μόνο που ενδιέφερε τον Μάρτιν ήταν ότι δεν κέρδισε τα μετρητά για το αυτοκίνητο που ήθελε. "Ακόμη δεν πίστευα ότι θα γινόταν ταινία. Κράτησα τη δουλειά που ήδη είχα, αλλά στο πίσω μέρος του μυαλού μου αναρωτιόμουν τι θα συνέβαινε", υποστηρίζει. Σύντομα, το σενάριο στάλθηκε στη Warner Bros., όπου τράβηξε την προσοχή της Μαίρη Βιόλα, που αναζητούσε έναν νεαρό σεναριογράφο για ένα νέο project. Η Βιόλα διάλεξε το συγκεκριμένο σενάριο ανάμεσα σε αμέτρητα άλλα. Κι έτσι όλα πήραν τον δρόμο τους...
  • Η ιστορία διαδραματίζεται στις λαϊκές κατοικίες του Ανατολικού Μπρούκλιν, όπου και μεγάλωσε ο σεναριογράφος, Μάικλ Σ. Μάρτιν. Η γιαγιά του ζει πολύ κοντά από το σημείο όπου πραγματοποιήθηκαν τα γυρίσματα. "Μεγαλώνεις στη Νέα Υόρκη και δουλεύεις στο Μετρό, οπότε συναντάς πολλούς ανθρώπους", υποστηρίζει ο Μάρτιν. "Κατανοείς καλά τους ανθρώπους και τις διαφορές τους, τις συγκρούσεις μεταξύ τους, τις αντιλήψεις τους για τη ζωή, τη θρησκεία, την πολιτική". Σύμφωνα με τον παραγωγό Τζον Λάνγκλεϊ, "ο Μάρτιν συλλαμβάνει κάτι που οι σεναριογράφοι του Χόλιγουντ δεν πρόκειται να συλλάβουν ποτέ: την οσμή, τη γεύση, την αίσθηση, την πραγματικότητα, το περιβάλλον, όλα αυτά τα πράγματα που δεν μπορείς συνήθως να πάρεις από τους ανθρώπους που κάθονται και γράφουν σενάρια". Τα γυρίσματα κράτησαν πάνω από 5 εβδομάδες. Το μεγαλύτερο μέρος τους πραγματοποιήθηκε στο Ανατολικό Μπρούκλιν και στα περίχωρα, στις εργατικές κατοικίες του Brownsville's Van Dyke, που αποτελούνται από 23 κτίρια. Το ποσοστό εγκλημάτων είναι υψηλό σε αυτή την περιοχή. Αρχικά οι συντελεστές είχαν ενημερωθεί για τους κινδύνους της κινηματογράφησης στο μέρος αυτό και τους είχαν συμβουλέψει να μην κάνουν γυρίσματα. "Οι αστυνομικοί δεν μας ήθελαν εκεί, μας είπαν ότι ήταν μια πολύ βίαιη και διεφθαρμένη περιοχή", θυμάται ο Φουκουά, ο οποίος επέμενε ότι το φιλμ δεν μπορούσε να γυριστεί αλλού. "Ήθελα να γίνουν τα γυρίσματα εκεί και να είναι όσο πιο αληθινό γίνεται. Το πιο σημαντικό, όταν γυρίζεις μια ταινία, είναι να πραγματοποιούνται τα γυρίσματα στις πραγματικές τοποθεσίες που συνέβησαν τα γεγονότα".
  • 589092
  • 30-Ιουν-2010
  • English DTS 5.1 Surround
  • O Σαλ, ο Τάνγκο και ο Έντι είναι τρεις αστυνομικοί σε διαφορετικές φάσεις της καριέρας τους: ο πρώτος προσπαθεί να συντηρήσει την πολυμελή οικογένειά του με μάλλον "αμαρτωλούς" τρόπους, ο δεύτερος είναι βουτηγμένος ως το λαιμό σε συναλλαγές με ναρκωτικά, ενώ ο τρίτος θέλει να μαζέψει την σκορπισμένη στο αλκοόλ και διαφθορά ζωή του.
Σκηνοθέτες
Ηθοποιοί
Μοντάζ
Σκηνογράφοι
Μουσική
Διεύθυνση Φωτογραφίας
Σεναριογράφοι
Παραγωγοί
Kατηγορίες